80-87% din timpul unei zile de lucru il alocati intocmirii corecte, arhivarii sau transmiterii catre ITM a documentelor si formularelor cerute de lege pentru fiecare angajat in parte! Cum scapati de acest stres? Folositi...

Colectia completa de Documente si Formulare, gata redactate pentru departamentul de Relatii de Munca din cadrul unei Institutii Publice


Cuprins:
 
Modele de decizii
 

•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu cu acordul partilor
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu deces salariat
•  Decizie de incetare Hot jud de declarare a mortii salariatului
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu ale functionarul public care nu mai indeplineste una dintre conditiile prevazute la art. 54 lit. a), d) si f) din Legea 188/1999;
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu indeplinirea conditiilor de pensionare
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu ca urmare a declararii nulitatii absolute a actului administrativ
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu ca urmare a condamnarii salariatului
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu ca urmare a interzicerii exercitarii profesiei/functiei
•  Decizie de incetare a raporturilor de serviciu la expirarea termenului
•  Decizie de concediere disciplinara
•  Decizie de retrogradare
•  Decizie de sanctionare (avertisment scris)
 
Modificare raporturi de serviciu
 
•  Ordin delegare
•  Ordin detasare
•  Ordin transfer in interesul autoritatii
•  Ordin transfer la cererea functionarului public
•  Ordin mutarea in cadrul autoritatii sau institutiei publice ori in cadrul altei structuri fara personalitate juridica a autoritatii sau institutiei publice
•  Ordin exercitarea cu caracter temporar a unei functii publice de conducere
•  Ordin de deplasare
•  Cerere de detasare
•  Acord privind detasarea/delegarea
•  Ordin prelungire detasare/delegare 
 
Suspendarea raporturilor de serviciu
 
•  Ordin de suspendare cand functionarului public este numit sau ales intr-o functie de demnitate publica
•  Ordin de suspendare cand functionarului public este numit sau ales intr-o functie de demnitate publica
•  Ordin de suspendare cand functionarului public este incadrat la cabinetul unui demnitar
•  Ordin de suspendare cand functionarului public se afla in concediu pentru incapacitate temporara de munca, pe o perioadamai mare de o luna, in conditiile legii
•  Ordin de suspendare pe perioada cercetarii administrative, in situatia in care functionarul public care a savarsit o abatere disciplinarapoate influenta cercetarea administrativa, la propunerea motivataa comisiei de disciplina.
•  Cerere suspendare pe perioada concediului pentru cresterea copilului in varstade panala 2 ani sau, in cazul copilului cu handicap, panala implinirea varstei de 3 ani, in conditiile legii
•  Ordin privind reluarea activitatii de catre functionarul public
 
 Incetarea raporturilor de serviciu
 

• Demisie
• Destituire 
•  Eliberare din functie
• Ordin concediere disciplinara
• Nota de lichidare
 
Recrutarea functionarilor publici
 
•  Informarea ANFP
•  Solicitare aviz detasare pe functii publice cu statut special
•  Lista documentelor solicitare la angajare
 
Concediul de odihna si alte concedii
 
• Cerere de acordare concediu de odihna
• Cerere de intrerupere concediu de odihna
• Rechemare functionar public din concediu de odihna
• Cerere de acordare concediu de odihna pentru evenimente familiale deosebite
 
Formare profesionala
 
• Angajament al functionarului public de mentinere in cadrul administratiei publice proportional cu cursul de formare urmat
• Ordin acord/refuz participare la curs
• Ordin solicitare restituirea sumelor in cazul nefinalizarii cursului de formare profesionala
 

Economisiti 85% din timpul alocat acestei sarcini! Acum aveti orice document in formatul dorit, numai bun de a fi personalizat si printat!

Stimate responsabil cu relatiile de munca intr-o institutie publica,

   Cate documente/ formulare completati pe zi?
   Cata energie investiti pentru a gasi cea ce va trebuie?
  Sunteti sigur ca ati gasit formularele aplicabile in institutiile publice?

Legislatie pentru institutii publice sau domeniul privat? Aceasta-i intrebarea! E timpul sa-i gasiti raspunsul!

Renuntati la a va mai bate capul! Va prezentam acum CD-ul Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare Obligatorii Pentru Institutiile Publice unicul instrument 100% practic destinat formularisticii specifice institutiilor publice!  De ce l-am alcatuit?

    Pentru a lamuri ambiguitatile legislative

    Pentru ca una este legea pentru functionarii publici si alta pentru angajatii contactuali

    Pentru a va ajuta sa lucrati corect, conform legii

    Pentru a va oferi modelele clare de documente/ formulare specifice mediului public, gata redactate, numai bune de personalizat si printat!

    Pentru a va usura munca

    Pentru a va economisi timpul

    Pentru a va economisi energia

    Pentru a va elibera de stres.


Comandati lucrarea la pretul de 191 + 5% TVA.

Aproape 13.000 de institutii publice existente in Romania la ora actuala si-l doresc! Fiindca este unicul ajutor practic pe care il primesc in munca lor!

 

Ce va ofera acest instrument practic?

Cel mai mare merit al acestei colectii de formulare si documente specifice relatiilor de munca din institutiile publice este scoaterea in evidenta a diferentei intre legislatia aplicata functionarului public (Legea nr. 188/1999) si statutul personalului contractual care isi desfasoara activitatea in baza Codului Muncii, conform unui raport de munca stabilit prin contractul individual de munca.

Descoperiti in cuprinsul CD-ului teme ca:

Modele de decizii privind:
Incetarea raporturilor de serviciu in diverse situatii :

  • cu acordul partilor
  • deces salariat
  • hotarare judecatoreasca de declarare a mortii salariatului
  • cand functionarul public nu mai indeplineste una dintre conditiile prevazute la art. 54 lit. a), d) si f) din Legea 188/1999;
  • la indeplinirea conditiilor de pensionare
  • ca urmare a declararii nulitatii absolute a actului administrativ
  • ca urmare a condamnarii salariatului
  • ca urmare a interzicerii exercitarii profesiei/functiei
  • la expirarea termenului

Concedierea disciplinara
Retrogradarea
Sanctionarea (avertisment scris)


Modificare raporturi de serviciu – ordine, cereri, acorduri:
In cazul  delegarii (ordin, accord)
In cazul detasarii (ordin, acord  si cerere)
Transfer in interesul autoritatii
Transfer la cererea functionarului public
Mutarea in cadrul autoritatii sau institutiei publice ori in cadrul altei structuri fara personalitate juridica a autoritatii sau institutiei publice
Exercitarea cu caracter temporar a unei functii publice de conducere
Deplasare
Ordin prelungire detasare/delegare  


Suspendarea raporturilor de serviciu - ordine:
Functionarului public este numit sau ales intr-o functie de demnitate publica
Functionarului public este incadrat la cabinetul unui demnitar
Functionarului public se afla in concediu pentru incapacitate temporara de munca, pe o perioada mai mare de o luna, in conditiile legii
Pe perioada cercetarii administrative, in situatia in care functionarul public care a savarsit o abatere disciplinara poate influenta cercetarea administrativa, la propunerea motivata a comisiei de disciplina.
Pe perioada concediului pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau, in cazul copilului cu handicap, pana la implinirea varstei de 3 ani, in conditiile legii
Ordin privind reluarea activitatii de catre functionarul public
 

Incetarea raporturilor de serviciu:
Demisie
Destituire 
Eliberare din functie
Ordin concediere disciplinara
Nota de lichidare


Recrutarea functionarilor publici:
Informarea ANFP
Solicitare aviz detasare pe functii publice cu statut special
Lista documentelor solicitare la angajare


Concediul de odihna si alte concedii:
Cerere de acordare concediu de odihna
Cerere de intrerupere concediu de odihna
Rechemare functionar public din concediu de odihna
Cerere de acordare concediu de odihna pentru evenimente familiale deosebite


Formare profesionala:
Angajament al functionarului public de mentinere in cadrul administratiei publice proportional cu cursul de formare urmat
Ordin acord/refuz participare la curs
Ordin solicitare restituirea sumelor in cazul nefinalizarii cursului de formare profesionala


Profitati de calitatea si cantitatea acestor informatii! Va reduc stresul, timpul de cautare, efortul si va economisesc banii!
Comandati lucrarea la pretul de 191 + 5% TVA
 

Avantajele clare ale utilizarii acestui instrument practic!

Managementul perfect al timpului

Mecanismul acestui CD va ajuta sa dispuneti rapid si usor de modelul oricarui formular/document specific relatiilor de munca in institutia publica! Reduceti la minimum timpul afectat oricarui act/ document de legislatia muncii! Beneficiati acum de documente:
    Sigure
    Clare
    Editabile
    Usor de personalizat
    Printabile


Economie de timp, energie si bani!

Siguranta

Sursa sigura din care va provin aceste informatii, atentia cu care este alcatuit CD-ul si experienta specialistilor in domeniu au ca rezultat UNICUL CD proiectat si conceput pentru dvs., responsabilii cu relatii de munca din institutii publice.
 

Mai simplu de-atat nu se poate!

1.    Introduceti CD-ul in calculator
2.    Selectati din meniul afisat formularul care va intereseaza
3.    Dati click si formularul se va afisa sub forma unui document Word
4.    La completarea documentului tineti cont de toate indrumarile oferite de catre specialisti
5.    Personalizati pe loc cu datele specifice situatiei dvs.
6.    Tipariti!

Rapid, fara stres,  cu certitudinea ca totul este perfect!

«Nici nu stiti ce ma bucura initiativa dvs.! Am trecut costul acestui CD la cheltuieli integral deductibile si acum ne bucuram cu totii de el. Cu ajutoul lui totul pare mai usor acum !»

Toader Arghirescu, sef departament HR, Hunedoara

 

Asadar, daca va doriti:

    Sursa sigura de informare, mereu la-ndemana, furnizoare rapida de solutii corecte
    Colectie de modele usor accesibile, adaptabile la situatia in care va aflati – unica baza de date de acest gen!
    Solutii si raspunsuri la intrebarile dvs. legate de intocmirea corecta a oricarui document de legislatia muncii si salarizare
    Munca organizata, usoara
    Scut impotriva greselilor, omisiunilor, amenzilor.

Comandati acum instrumental care va inlesneste toate acestea: CD-ul Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare Obligatorii Pentru Institutiile Publice! Si nu uitati! Este cautat si dorit de lucratorii din aproape 13.000 de institutii publice!
 

«Cred ca-l deschid de cel putin 30 de ori pe zi! Ca sa vad cum arata documentul, ca sa stiu ce am de facut, ca sa nu gresesc, ca sa nu ma aleg cu vreo amenda! Aveti dreptate! Ce bine e sa ai totul la-ndemna si sa fii sigur ca n-ai cum sa gresesti!»

Mioara Tanase, consilier primarie, Gura Vaii


 

Decizia de a munci inteligent va apartine!

Maria Ungureanu

Manager de produs
Divizia editoriala Salarizare si Legislatia Muncii Rentrop & Straton


PS. Veste buna pentru bugetul dvs.: GARANTIA “Toti banii inapoi!” intoarce banii in buzunarul dvs.!

Fiindca ne dorim ca dvs. sa fiti cu-adevarat multumit de eficienta instrumentului de lucru pe care vi-l propunem!

De aceea, Rentrop & Straton hotaraste sa va returneze integral banii investiti in produs, daca acesta nu corespunde cerintelor dvs. Aveti la dispozitie 30 de zile pentru a decide daca CD-ul ramane in posesia dvs. sau se intoarce la Rentrop & Straton, in perfecta stare, in ambalajul original. Alegerea va apartine!

Si nu uitati! Va oferim UNICA baza de date cu privire la documentele si formularele specifice relatiilor de munca in institutiile publice!

C.D.

Informatii tehnice:

* CD-urile Rentrop&Straton ruleaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10.
** Un CD poate beneficia de maximum 3 activari. Cerinte hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. Utilizati o conexiune de internet pe calculatorul pe care este instalat.
 

Comandati lucrarea la pretul de 191 + 5% TVA
 

Atentie: ofertele Rentrop & Straton le puteti regasi si in SEAP, conform tuturor normelor in vigoare.
Va rugam sa cautati in aplicatie folosind numele Rentrop & Straton.
 
Va punem la dispozitie Referatul de necesitate si Nota de fundamentare. Click AICI pentru a le accesa.

 


Formular de comanda

Recomandati prietenilor acest produs prin apasarea butonului
Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE! Doar in luna octombrie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!

Bifati produsele dorite:


Persoanele care au comandat produsul Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare Obligatorii Pentru Institutiile Publice au fost interesate si de:

Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare Obligatorii Pentru Institutiile Publice

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Nota de informare!

termenii si conditiile site-ului!

* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.